Однорядні радіально-упорні кулькові підшипники
Головною особливістю даного підшипника є те, що він сприймає як радіальні, так і осьові навантаження. Потрібно пам'ятати, що чим більше кут контакту, тим більш високу осьову навантаження здатний сприймати підшипник(кут контакту - це кут між лінією, що з'єднує точки дотику кульки з доріжками кочення внутрішнього і зовнішнього кілець, і лінією, перпендикулярною до осі підшипника). Однак, якщо підшипник встановлюється у вузол з високошвидкісним режимом роботи, то переважно вибрати підшипник з меншим кутом контакту.
- Однорядні радіально-порні кулькові підшипники - Кут контакту 12 (15)
- Однорядні радіально-порні кулькові підшипники - Кут контакту 26 (25)
- Однорядні радіально-порні кулькові підшипники - Кут контакту 30
- Однорядні радіально-порні кулькові підшипники - Кут контакту 36 (40)
- Однорядні радіально-порні кулькові підшипники с чотирьохточковим контактом
- Однорядні радіально-порні кулькові підшипники зі штампованими кільцями, без сепаратора
- Кут контакту 45, без внутрішнього кільця