Кошик
286 відгуків
Доброго дня. Ціна та наявність товару актуальні на 26.04.22
+380 (50) 458-11-60
Кошик

Зберігання підшипників

Зберігання підшипників

 

 

                  Зберігання підшипників.

 

 

 

 

Консервація і упаковка підшипників для захисту від корозії проводиться згідно з технічною документацією заводу-виробника на консервацію і упаковку підшипників. Терміни зберігання визначаються способом консервації і упаковки.

Дбайливе зберігання підшипників в складських умовах в значній мірі визначає їх безвідмовну роботу у вузлах машин. Тому складське приміщення повинно відповідати технічним умовам високоякісного зберігання підшипників.

Необхідно передбачити ізольоване приміщення (складський приймач) для в'їзду автотранспорту і розвантаження підшипників. Ящики з підшипниками повинні витримуватися у складському приймачі 1 -2 дні для вирівнювання температури.

Підшипники з зовнішнім діаметром до 300 мм рекомендується зберігати на стелажах; підшипники більшого діаметру - в ящики. Підшипники, обгорнені стрічкою, в коробках і ящиках повинні укладатися тільки лежачи.

Відстань стелажів від зовнішніх стін має бути не менше 75 см. Висота укладання ящиків в ряди штабелями не повинна перевищувати 2 м, Відстань між здвоєними рядами ящиків повинно забезпечувати вільний під'їзд електрокар. Доступ до особокрупногабаритным скриньок, повинен забезпечуватися з двох протилежних сторін.

Зберігання підшипників в упаковці захищає їх від забруднення і корозії. Розпаковувати підшипники необхідно тільки в підготовлених місцях для ревізії (огляду) або монтажу безпосередньо перед початком роботи з ними. Перед упаковкою підшипники обробляються спеціальним антикорозійним маслом (консервантом). Це масло сумісно з промисловими мастильними матеріалами для підшипників кочення. Упаковка підшипників надійно захищає їх від впливу несприятливих факторів зовнішнього навколишнього середовища.

При зберіганні необхідно контролювати температуру і вологість повітря. Підшипники слід зберігати в сухому, без вібрації місці з постійною температурою і вологістю повітря. Температуру повітря необхідно підтримувати в інтервалі від + 6 до 25°С, короткочасно до 30°С, при добовому перепаді не більше 8°с. Відносна вологість повітря не повинна перевищувати 65%.

Під час зберігання підшипники не повинні піддаватися впливу агресивного середовища, такий як гази, пари або аерозолі кислот, лужних розчинів і солей. Необхідно також уникати прямого впливу сонячних променів. Дотримання належних умов зберігання забезпечує збереження законсервованих виробником підшипників протягом 5 років.

При виявленні корозії підшипники підлягають переконсервації яка виконується в наступній послідовності операцій:

  • видалення старого консерванту промиванням;
  • видалення корозії травленням;
  • завдання нового захисного шару консерванту;
  • упаковка підшипників.
У разі забруднення підшипника і відсутність слідів корозії переконсервації виконується без операції травлення.

Видалення старого консерванту можна виконати промиванням підшипника в бензині (гасі). Але найбільш ефективним є кип'ятіння у ванні з водним розчином мила (90-110°С). Час промивки 5-10 хв. з урахуванням прогріву 2-3 хв. Промивка виконується трьох-п'ятикратним короткочасним зануренням з наступним підвішуванням підшипників для стікання олії. Після охолодження підшипники необхідно промити в бензині, до якого потрібно додати 5-10% легені мінерального масла і протерти паперовою серветкою.

Завдання нового захисного шару мастила виробляють зануренням підшипників у ванну з ингибированным консервационным маслом складу: масло індустріальне І-20А ГОСТ 20799 і 2-4% інгібітору МСДАТУ 6-02-834. Підшипники 2-3 рази опускають у ванну на гачках або сітчастих касетах на 30-60 сек, після чого дають маслу стекти.

Упаковують підшипники в протикорозійну папір за ГОСТ 16295. При упаковці не можна торкатися підшипників руками щоб уникнути швидкого появи корозії.

Удаление коррозии с нерабочих поверхностей подшипников травлением рассчитано только для подшипников, все детали которых изготовлены из стали. Промытые подшипники обезжиривают в растворе, состоящем из 10 г едкого натра, 30 г кальцинированной соды и 1 л воды (температура раствора 75-95°С, выдержка 5 мин), затем промывают в горячей (80-90°С) проточной воде, после чего погружают в раствор, состоящий из 150 г хромового ангидрида, 85 г фосфорной кислоты и 1 л воды (температура раствора 80-90°С, выдержка 25-60 мин). Після видалення слідів корозії підшипники промивають у проточній воді і потім піддають переконсервації в порядку, описаному вище.

Якщо допустимий термін зберігання перевищений, необхідно проводити ревізію підшипників на відсутність слідів корозії і придатність для подальшого використання. Термін зберігання підшипників з захисними шайбами і двосторонніми ущільненнями обмежується терміном зберігання закладного мастильного матеріалу.
Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner